воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Невістці у віршах

Я вітаю з днем народження,
Бажаю радості, добра
Тобі, здоров'я і веселощів,
Невістка люба моя!
Я рада, що ти до нас прийшла,
Що мені доля тебе дала,
Ти просто розумниця, рідна,
Так будь же завжди щаслива!


Щоб завжди красивою була,
Щоб завжди щасливою була, -
Ми бажаємо невістці.
Щоб чимало народжувала дітей -
І донечок і синів, -
Ми бажаємо невістці.
Щоб шия її витонченою була,
Щоб долоня була позолоченою,
Ми бажаємо невістці.
Щоб не сиділа без діла вона,
Все щоб робити вміла вона, -
Ми бажаємо невістці.
Щоб не гірше, ніж завтра вдосвіта,
Чоловікові здавалася на старості років, -
Ми бажаємо невістці.
Хай стелиться барвінковим листом,
Все, що сьогодні від серця бажалося,
Ми бажаємо невістці.


Невестушка моя рідна
Жінка ти неземна
Для мене ти прям як дочка
І я хочу тобі допомогти
В твоїх мріях і достиженьях
І не чути про пораженьях
З тобою поруч я завжди
І не страшна тоді біда
Ти для мене відрада
І не боїшся ти праці
А все, що інше, дурниця
Будь карнавал завжди
Ти моя зоря!!!


Щоб радістю в цей день світилися особи,
Блиск щастя, свята блищав у очах,
Бажаємо для тебе долі відмінною,
Щоб був твій дім сімейний тихий рай.
Добра завжди ти до людей та відкрито,
Невістка нам і мама для сім'ї,
Красива стати, особою ти як цариця,
Здоровою будь ти, живи щасливо!


Всім навколо, з такою невісткою
Чудово живеться!
Похвалити, подякувати,
Цмокнути в щічку залишається!
Нехай прибуде енергії
І вистачає оптимізму,
Щоб бути завжди веселою
І щасливою в особистому житті!


Там, де ти - успіх і щастя
І не підходить до нас негода
Твоя світла аура
І вона сповнена добра
З днем народження рідна
Невістка моя ти пустотлива
Переможець ти за життя
І проходять яскраво дні
Коли поруч ти зі мною
Я осыпаю похвалою
Я запевняю відкрито
Будеш щаслива я знаю!!!


Прекрасна ти, багато в чому краще всіх,
Нехай Бог допоможе, збудуться бажання,
Прийде стабільність, радість і успіх,
І вітання летять через відстань.


Невестушка! З днем народження!
Так славно жити під спільним дахом:
Все під рукою горить вогнем,
Сплавляючись в золото вищої проби!
Складна ти в міру і проста,
Так з сином голубки, коли разом!..
Живи ти з чоловіком років до ста.
Бог дасть — потім ще років двісті!


У невістки день народження
І несу я поздравленья
Щоб швидше вітати
І їй щастя побажати
Ти прекрасна завжди
І не лякають холоди
В твоїй душі завжди тепло
І нас це привернуло
Жінка ти неземна
І я люблю тебе рідна
Будь ти сповнена оптимізму
І звичайно фанатизму!!!


Тобі в день ангела, невістка люба,
Шлю свій привіт і від душі уклін,
Цілую я, як доньку вітаю,
Нехай стане дійсність, як самий дивний сон!


Ти вміла господиня,
Королева вогнища.
Ти болтливая подружка,
Ти коханка-дружина.
В день народження
Твій прекрасний
Посміхайся, веселися.
Життя твоє хай буде ясною,
До досконалості лише прагни!
Зі свекрухою не лайся,
Приймай поради про запас!
Від неї цей чарівний,
Цей славненький віршик!


Про жінку, такий як ти
Розкриваються квіти
Поети вірші складають
І присвячують поеми
З невісткою мені явно пощастило
І всім це відомо давно
Мій син з тобою як в казці
Купається він в ласці
Ти нас усіх дуже добра
І нам дана ти неспроста
Ми дуже щасливі з тобою
І влітку і взимку!!!


Я пишаюся своїм синочком:
У мене тепер і дочка!
Як не може подобатися
Така красуня!
Якщо мамою будеш кликати,
Заміню тобі я мати.
Я про донечці мріяла,
Щоб подружкою мені стала.
Сина ми не будемо ділити:
Адже ми обидва любимо -
Адже, право, не колода,
Так що будемо заразом.
Позабудь, що я - свекруха,
Пити не буду твою кров:
Юність згадаю свою знову,
Як я боялася свекруха.




Дорога моя невістка.
Будь завжди такою гарною,
Справжньою і грайливою.
Нехай легкий стан радує око,
А хай око твоє буде немов алмаз.
Живи щасливо і дуже світло,
І нехай в руках чоловіка тобі буде тепло.


Мій син подарував мені дочку –
Невістку золоту.
Як хочеться побачити в ній
Доню мені рідну.
Квітни на радість всій родині.
Нехай син мій тебе балує.
Давайте онуків мерщій.
Нехай роки тебе радують!


Ти завидна невістка,
Вся сім'я задоволена цим.
Нехай в очах сяє щастя
І ростуть на радість діти!
Нехай бюджету дає можливість
Оновлювати свої наряди,
Краса і посмішка
Знову притягують погляди!


Дорогу ми невістку
Вітаємо від душі!
І звичайно ж бажаємо
2 квартири, 5 машин!
Щоб не ображала чоловіка,
По обличчю сковородою,
Навіть якщо він приходить
Обфигаченый додому.


До нас ювілей йде знову:
Вже невістці двадцять п'ять! -
Світла, легка і гарна,
Добра і велика душа!
Що в це свято побажати?
Щоб ти жила, дружина і мати,
У праці, веселощі, щастя, не хворіючи,
До золотого ювілею весілля!!!


Щоб завжди красивою була,
Щоб завжди щасливою була,
Щоб не мало народжувала дітей,
Щоб народжувала одних синів.
Щоб шия її витонченою була,
Щоб долоня була позолоченою,
Щоб не сиділа без діла вона,
Все щоб робити вміла вона.
Щоб не гірше, ніж завтра вдосвіта,
Чоловікові здавалася на старості років,
Хай стелиться барвінковим листом,
Все, що сьогодні від серця бажалося.

Комментариев нет:

Отправить комментарий